Een nieuwe reis, een nieuw avontuur - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van ruudensuze - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis, een nieuw avontuur - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van ruudensuze - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis, een nieuw avontuur

Door: Suze & Ruud

26 September 2014 | Nederland, Groesbeek

Hey allemaal!

Maandag 29 september is het dan zover...WE GAAN WEER!

Deze keer naar Zuidoost-Azië. We vliegen eerst naar Moskou. Hier stappen we op de Trans Mongolië Express, die ons door Rusland via Mongolië naar China (Beijing) brengt. Vanaf Beijing is het voor ons ook nog een verrassing waar we uit gaan komen...

Via deze blog willen we jullie graag op de hoogte houden van onze reis en tevens mee te laten genieten van onze avonturen!

Heel veel leesplezier!

• 01 Oktober 2014 - 15:31

Anne-Marie:

Hee Ruud en Suze,

Hopelijk een goede vlucht gehad, heel veel plezier de aankomende maanden, wij gaan jullie verhalen volgen!! Erg benieuwd!! Liefs van Kenny, Anne-Marie, Rens en Daan.

• 04 Oktober 2014 - 22:05

Hans Van Raaij:

Hallo Ruud en Suze, alles goed gegaan met de vliegreis?

Wat een tegenvaller met Joost,in een week beide Kosmannetjes weg,hopelijk komt alles weer goed!

Morgen stuur ik een korte samenvatting van de wedstrijd,en hoe is het daar? goed weer,alles naar wens?

Ik hoor het wel!

Groet Hans van Raaij.