bekenning... - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van ruudensuze - WaarBenJij.nu bekenning... - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van ruudensuze - WaarBenJij.nu

bekenning...

Door: wij

20 April 2010 | Nieuw Zeeland, Taupo

Even een kort verslagje tussendoor:

We moeten even iets bekennen...
We hebben het maar niet van te voren verteld...
We wilden onze reis op een mooie manier afsluiten.. (al is het natuurlijk nog niet helemaal afgelopen)
En aangezien Nieuw Zeeland het land van de extreme sports is..

ZIJN WE VANDAAG UIT EEN VLIEGTUIG GESPRONGEN!!!

We hebben echt een super vet filmpje maar het kost ons zo'n 5 uur om die te uploaden dus hebben we de foto's alvast online geplaatst...
Geniet ervan! Dat hebben wij ook gedaan!

Het was 15 000 feet hoog (zo'n 4,5 km). Je had 1 minuut vrije val waarin je zo'n 200 km per uur naar beneden storte (zie de wangen!) en daarna ging op 5000 feet je parachute uit en zweefde je 4 min rustig naar beneden. Het was echt prachtig! We konden zowel het oosten als het westen van Nieuw Zeeland zien, zo helder was het. We sprongen boven Lake Taupo dus die zie je ook steeds op de foto's!

'T was geweldig!

foto's:

• 20 April 2010 - 06:38

Hans:

Wauw, wat een ervaring. Het is wel te zien dat jullie het super vinden want de foto's zijn prachtig. Dit is wel een super afsluiting van 7 maanden vakantie. Goed dat jullie het niet van te voren hebben verteld.
    Knuffel Pap

• 20 April 2010 - 06:40

Chantal:

Wat super stoer dat jullie dit gedaan hebben!
    Ook écht leuke foto's! Geniet nog van de laatste weekjes!

• 20 April 2010 - 06:41

Jacqueline:

Geweldig, gaaf!!! Beter dat we het niet wisten. Ik weet nog Suze dat je hoogtevrees had!!!
    xxx mam

• 20 April 2010 - 09:02

Jits:

Woeeeew dat ziet er echt supergaaf uit!!! Geniet nog van de laatste weken en tot snel!

x jits

• 20 April 2010 - 10:46

Juul:

Wow wat stoer!! Echt supergaaf! Heel veel plezier nog! Groetjes

• 20 April 2010 - 10:58

Wilma Zegers:

Wauuuuuuuw,wat goed van jullie en mooi zeg , zeker is dat een hele mooie afsluiting.Maar je hebt nog even ,geniet ervan .
    En een goeie terug reis naar Nederland.Het zal weer wennen zijn.

• 20 April 2010 - 11:59

Miep En Hans:

Echt iets voor jullie!
    Wij zijn benieuwd of er nog meer van die spannende avonturen volgen.
    Tot over 13 dagen ....

• 20 April 2010 - 12:16

Nikki:

Hoi hoi,

Het ziet er inderdaad echt super uit, leuk joh!! Mij een beetje te eng, maarja suus jij durfde dan ook al van de 10 meter duikplank af te springen, ikke niet. Nou ik kijk er naar uit als jullie terug komen.

Liefs Nikki

• 20 April 2010 - 15:16

Anke:

Waauuw! kei tofff!!

Hihi Suze je hebt wel echt een mooie bril op!
    Heel stoer die avonturen allemaal!

Tot bijna, maar eerst nog ff lekker genieten daar!!!

Liefs!

• 20 April 2010 - 15:56

Van Ons Uit P.P.36 :

Waauw! Geweldig! Wat kunnen jullie genieten zeg! Het spat eraf.Een lust om naar te kijken. Nog heel veel plezier samen.
    Dikke knuffel van ons allemaal.

• 21 April 2010 - 12:13

Berdy En Loes:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tot gauw!

xxxx berdy en loes

• 22 April 2010 - 07:44

Marlijn:

WOOOW!!! Wat gaaf! Echt super stoer.
    tot heel snel! xx marlijn

• 26 April 2010 - 14:35

Henny:

Heej Ruud en Suze,

Lang niks meer van ons gehoord, maar we hebben wel ieder verslag gelezen hoor!!! Wat een foto's, geweldig!! Wat toppie dat jullie uit een vliegtuig zijn gesprongen!!!!! We wensen jullie nog veel plezier en een hele goede terugreis, met een gezellig feestje met al jullie familie, vrienden etc. Heel veel kusjes van Henny, Vinc, Selke en Marin